barngympa

hej på er. det har inte blivit någon uppdatering idag för jag har inte hunnit. slutade halv 3 och åkte hem en snabbis och åkte sen till hallen för barngympa. det va faktiskt roligt. nu har jag precis ätit lite och ska göra klart inlämnings uppgiften som är till imorgon. sedan ska jag packa väskan till imorgon, och så kanske, men bara kanske lite bilder som jag tagit med min nya kamera upp här för fick usbkabeln idag. men vi får se om jag orkar. pusss på er


ni får en bild jag tagit iallafall, bara för att jag längtar till sommaren som fan!

Kommentarer
Postat av: moiiis !

jätte fin bild ;) <3



men , du kan väl va minnes kortet o bara sätta in det i datan :)? <3



puss

2011-01-17 @ 20:53:13
Postat av: jessica

mois: tack! ja men det funkade inte ;)

2011-01-18 @ 09:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0